Νεες αγγελιες για μεταχειρισμενα αυτοκινητα - AUTOELITE.GR

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Το Moto Elite (Motoelite.gr) αποτελεί το πιο αποτελεσμετικό σύστημα πώλησης μοτοσικλετών και αναζήτησης καινούριων και μεταχειρισμένων μοτοσικλετών. Η καταχώρηση αγγελίας για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ είναι πολύ εύκολη και η υπηρεσία παρέχετε δωρεάν σε όλους. Αναζητήστε ανάμεσα σε αγγελίες για ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ | ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ απο εμπόρους και ιδιώτες στην Ελλάδα. Μπορείτε να βρείτε κάθε τύπου μοτοσικλέτα ακριβώς όπως τη θέλετε και απο καθε γνωστή μάρκα μοτοσικλετών όπως HONDA, APRILIA, YAMAHA, DUCATI, BMW, KAWASAKI και κάθε τύπου motor bikes, μεταχειρισμένα μηχανάκια, όπως motocross, street bikes, enduro, custom, ATV και άλλα. Επίσης θα δείτε βελτιωμένες μοτοσικλέτες, αγωνιστικές, αντίκες και ότι μηχανή ψάχνετε. Στον κατάλογο μπορείτε να αναζητήσετε τον έμπορο μοτοσικλετών της περιοχής σας για service, ανταλλακτικά μοτό, ασφάλεις για μηχανάκια και άλλες επιχειρήσεις σχετικά με τη μοτοσικλέτα. Το Moto Elite απευθύνεται σε όσους βρίσκονται στην Ελλάδα, ενώ στο εξωτερικό μπορείτε να δείτε παρόμοιες υπηρεσίες για αγγελίες μοτοσικλετών όπως το motorcycleads και πολλές άλλες. Το θέμα είναι να τη βρείς! Βρείτε τη μοτοσικλέτα που σας ταιριάζει, μοτό για χώμα ή για άσφαλτο, ανοίξτε γκάζι και καλές βόλτες...

MOTO ELITE
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ | ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
www.motoelite.gr

1 σχόλιο:

Anna είπε...

Γεια σας!
Ζητώ συγγνώμη για αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, καθώς λόγω της ενέργειάς μου έπρεπε να πληρώσω για την υπηρεσία διαδικτύου για να φτάσει το μήνυμά μου στο σωστό άτομο.
Είμαι η Ana Maria Julio, μια Ισπανίδα αξιωματικός που νοσηλεύεται στην εντατική.
Έχω έναν όγκο στον εγκέφαλο και κάποιες από τις ιατρικές εξετάσεις μου αποκαλύπτουν ότι οι μέρες μου στη γη είναι μετρημένες.
Δυστυχώς, εκτός από το μπισόν μου Mila, που ήταν η χαρά της ζωής μου, δεν έχω οικογένεια ή παιδιά που να επωφεληθούν από την κληρονομιά μου.
Ο εκκλησιαστικός μου πατέρας και πνευματικός μου καθοδηγητής μου συνέστησε να κάνω μια δωρεά για να κερδίσω την εύνοια του Κυρίου και να λάβω συγχώρεση για τις αμαρτίες μου, λόγω του παράνομου εμπορίου ναρκωτικών και όπλων στο οποίο είχα εμπλακεί καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
Ως εκ τούτου, προσφέρω ανελέητα 317.000 ευρώ για να υιοθετήσω τη Mila σε μια οικογένεια και να προσφέρω βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη γύρω της.
Παρακαλώ στείλτε μου ένα email για συμβουλές.
anamariajulio38@gmail.com