Νεες αγγελιες για μεταχειρισμενα αυτοκινητα - AUTOELITE.GR

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ

Η μεγαλύτερη αγορά χωματουργικών μηχανημάτων στο διαδίκτυο. Στο Autoelite.gr θα βρείτε χωματουργικά μηχανήμτα μεταχειρισμένα και καινούρια απο τους καλύτερους εμπόρους μηχανημάτων έργων στην Ελλάδα και απο επιχειρήσης χωματουργικών - σκαφτικών εργασιών. Μια έκθεση χωματουργικών μηχανημάτων για τις ανάγκες κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείτε στο χώρο τον κατασκευαστικό και των χωματουργικών εργασιών, σκαφτικά μηχανήματα όπως εκσκαφείς, διατρυτικά, φορτωτές, ερπυστριοφόρα μηχανήματα, περονοφόρα, ανυψωτικά, κλάρκ και κάθε κατηγορίας και εργασίας χωματουργικά μηχανήματα. Εταιρείες VOLVO, ABG, TCM, MITSUBISHI, TOYOTA, ZEPPELIN, BOBCAT, MEILLER και μηχανήματα απο πολλές άλλες εταιρείες στις καλύτερες τιμές της αγοράς χωματουργικών μηχανημάτων.
Επίσης έχετε τη δυνατότητα να πούλήσετε το μηχάνημα σας συμπληρώνοντας τη φόρμα καταχώρησης αγγελίας για χωματουργικά μηχανήματα κάθε είδους με όλα τους τα χαρακτηριστικά, τις προδιαγραφές και πολλές φωτογραφίες.

Auto Elite
ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

1 σχόλιο:

Anna είπε...

Γεια σας!
Ζητώ συγγνώμη για αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, καθώς λόγω της ενέργειάς μου έπρεπε να πληρώσω για την υπηρεσία διαδικτύου για να φτάσει το μήνυμά μου στο σωστό άτομο.
Είμαι η Ana Maria Julio, μια Ισπανίδα αξιωματικός που νοσηλεύεται στην εντατική.
Έχω έναν όγκο στον εγκέφαλο και κάποιες από τις ιατρικές εξετάσεις μου αποκαλύπτουν ότι οι μέρες μου στη γη είναι μετρημένες.
Δυστυχώς, εκτός από το μπισόν μου Mila, που ήταν η χαρά της ζωής μου, δεν έχω οικογένεια ή παιδιά που να επωφεληθούν από την κληρονομιά μου.
Ο εκκλησιαστικός μου πατέρας και πνευματικός μου καθοδηγητής μου συνέστησε να κάνω μια δωρεά για να κερδίσω την εύνοια του Κυρίου και να λάβω συγχώρεση για τις αμαρτίες μου, λόγω του παράνομου εμπορίου ναρκωτικών και όπλων στο οποίο είχα εμπλακεί καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
Ως εκ τούτου, προσφέρω ανελέητα 317.000 ευρώ για να υιοθετήσω τη Mila σε μια οικογένεια και να προσφέρω βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη γύρω της.
Παρακαλώ στείλτε μου ένα email για συμβουλές.
anamariajulio38@gmail.com