Νεες αγγελιες για μεταχειρισμενα αυτοκινητα - AUTOELITE.GR

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Καινούρια και ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ απο εμπόρους και ιδιώτες στην Ελλάδα. Φορτηγά αυτοκίνητα με γερανό, με ανατρεπόμενη καρότσα, επικαθείμενα με καρότσα, βυτία φορτηγά, ποτάδικα, φορτηγά για μεταφορές, συλιφόρα, μπετονιέρες, φορτηγά με πλατφόρμα, διπλοκάμπινα φορτηγά και κάθε τύπου φορτηγά - επαγγελματικά αυτοκίνητα που ανταποκρίνονται στις επαγγελματικές σας ανάγκες.
Αγγελίες για ΦΟΡΤΗΓΑ και ευκαιρίες μπορείτε να βρείτε στο Autoelite.gr την πιο ολοκληρωμένη μηχανή αναζήτησης φορτηγών αυτοκινήτων κάθε κατηγορίας. Το Auto Elite είναι η μεγαλύτερη αγορά φορτηγών στο διαδίκτυο. Οι επαγγαλματίες απο όλη την Ελλάδα βρίσκουν ευκαιρίες για αγορά επαγγελματικών αυτοκινήτων, MERCEDES, MAN, SCANIA, OPEL, IVECO, STEYR, MAZDA, NISSAN και πολλές μεγάλες εταιρείες στις καλύτερες τιμές της αγοράς ενώ τους παρέχετε δωρεάν η δυνατότητα να πουλήσουν το φορτηγό τους εύκολα και άμεσα χρησιμοποιώντας τη δυναμική φόρμα καταχώρησης αγγελίας για φορτηγά ώστε να δημοσιεύσουν την αγγελία τους με πλήρη στοιχεία και φωτογραφίες απο το φορτηγό που έχουν προς πώληση.

Auto Elite
Αγγελίες φορτηγών αυτοκινήτων

1 σχόλιο:

Anna είπε...

Γεια σας!
Ζητώ συγγνώμη για αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, καθώς λόγω της ενέργειάς μου έπρεπε να πληρώσω για την υπηρεσία διαδικτύου για να φτάσει το μήνυμά μου στο σωστό άτομο.
Είμαι η Ana Maria Julio, μια Ισπανίδα αξιωματικός που νοσηλεύεται στην εντατική.
Έχω έναν όγκο στον εγκέφαλο και κάποιες από τις ιατρικές εξετάσεις μου αποκαλύπτουν ότι οι μέρες μου στη γη είναι μετρημένες.
Δυστυχώς, εκτός από το μπισόν μου Mila, που ήταν η χαρά της ζωής μου, δεν έχω οικογένεια ή παιδιά που να επωφεληθούν από την κληρονομιά μου.
Ο εκκλησιαστικός μου πατέρας και πνευματικός μου καθοδηγητής μου συνέστησε να κάνω μια δωρεά για να κερδίσω την εύνοια του Κυρίου και να λάβω συγχώρεση για τις αμαρτίες μου, λόγω του παράνομου εμπορίου ναρκωτικών και όπλων στο οποίο είχα εμπλακεί καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
Ως εκ τούτου, προσφέρω ανελέητα 317.000 ευρώ για να υιοθετήσω τη Mila σε μια οικογένεια και να προσφέρω βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη γύρω της.
Παρακαλώ στείλτε μου ένα email για συμβουλές.
anamariajulio38@gmail.com